torstai 26. toukokuuta 2016

Dermoshoppailua


Verkkokaupat ovat hyvä keksintö. Erityisen kivoja ne ovat silloin, kun ihminen on katkenneen kintun kanssa kotiin sidottuna koko kukkivan kevään ja kuukauden kohokohta on se, kun pääsee käymään puolisonsa kanssa paikallisessa S-marketissa. Jokin aika sitten minä kaipasin pientä piristystä elämääni ja surffailin aikani kuluksi Dermosilin verkkokauppaan. Kuten arvata saattaa, en sieltä tyhjin ostoskorein poistunut ja pian postipoika tokin mulle paketillisen kosmeettisia herkkuja :)



Tilasin Syväpuhdistavan shampoon ja Perhehoitoaineen. Shampoo onkin mulle entuudestaan tuttu ja erittäin hyväksi havaittu tuote. Perhehoitoainetta kokeilin nyt ensimmäistä kertaa, ja muutaman kokeilun perusteella sekin vaikuttaa mukavalta. Hoitsikan suhteen tykkään kovasti isosta, 500 ml koosta. Mulla hoitoainetta kuluu aika paljon ja iso pullo on kiva, kun ei lopu heti kesken. Näille oli myös molemmille ihan oikeasti tarvettakin, koska EHS:n shampoo ja hoitsikka vetelivät viimeisiään tuossa vaiheessa.



Myös näille kynsienhoitotuotteille oli tarvetta. Dermosil Makeup-sarjan Kynsilakankorjauskynä on mulle uusi tuttavuus, mutta olen jo pitkään miettinyt, että jotain tällaista pitäisi kokeilla. Mä en ole mikään mestari kynsienlakkaaja ja onnistun aina söhrimään kynsien lisäksi myös kynsinauhat ja sormen päät lakalla. Toivon tosiaan että tällä kynällä olisi helppo siistiä kynnen reunat lakkauksen jälkeen.

Sensitive Extra voide on tosi rasvaista ja tukevaa tavaraa.Iso tuubi mulla sitä vielä onkin kotona ja käytän sitä mielelläni esim. jalkavoitena. Tänä keväänä hyvän kynsinauhavoiteen puutteessa kokeilin Extraa myös kynsille ja huomasin sen sopivan hienosti tikkuisia kynsinauhoja kosteuttamaan. Iso tuubi vaan ei ole käytännöllisin mahdollinen tässä käyttötarkoituksessa. Sieltä on aika mahdotonta saada kerralla ulos niin pientä nokaretta voidetta, kuin kynsiin tarvitaan. Niinpä minä olinkin kaukaa viisas ja tilasin ihan oman minikokoisen Extra-voiteen käsiäni ja kynsiäni varten! Kerrassaan nerokasta, että Dermosil tekee myös näitä minikokoisia tuotteita :)


Nestesaippualle olikin tarvetta, sillä edellinen loppui muutama viikko sitten. Senses saippuan pumppis on tyylikäs ja pehmeä muotoilultaan ja saippua sen sisällä kuultaa kauniin punaisena.Tuoksukin on oikein mehevä ja herkullinen.

Saippuaa ei voi olla liikaa, sanoo hän, joka tilasi taas yhden palasaippuan lisää edellisten jatkoksi. Mutta kun tämä Pink Blossom on vaan niin suloinen! Ja tuoksuukin hyvältä! Juuri parempaa selitystä ei löydy myöskään Suihku- ja kylpyöljy Mandariinille. En olisi varsinaisesti uutta suihkugeeliä vielä tarvinnut, mutta onhan toi söötti pullo ;D



Kasvovoiteitakin mulla vielä on jäljellä, mutta ei ihan hirmuista määrää kuitenkaan. Kasvovoide Vitamin E tulee kyllä tarpeeseen ihan piakkoin. Sitäkään en ole ennen käyttänyt, mutta se on saanut kovin positiivisia käyttäjäarvioita Dermosilin sivuilla, ja kaikki kokeilemani E-sarjan tuotteet ovat osoittautuneet tosi hyviksi.



Tilasin myös kokeiluun minikokoiset tuubit Nature-sarjan kasvoputsaria ja kosteusvoidetta. Hyvä kun tilasin, sillä enää näitä ei näytä minituubeissa saavan. En ole tämän Dermosilin luonnonkosmetiikkasarjan tuotteita aiemmin kokeillut, joten näistä on hyvä aloittaa :)

Kaikista näistä tuotteista tarinoin tarkemmin sitten kun ne loppuvat. Sittenhän vasta osaan niistä paremmin kertoakin, kun kokemusta pitkäaikaiselta käytöltä on kertynyt. Sen sijaan kolmesta allaolevasta tuotteesta tuskin tulen sen suuremmin kertomaan, sillä ne tulivat P:lle. En niitä itse käytä, joten en paljoa osaisi niistä loruillakaan.Tässä siis ihan lyhyt esittely vain.



P tilasi Man-sarjan tuotteita. Man suihkugeeli Sport & Sauna sekä saman sarjan dödö ovat hänelle entuudestaan tuttuja, Challenger-suihkugeeli puolestaan on uusi tuttavuus. P on tykännyt Dermosilin miesten (ja myös monista naistenkin) tuotteista kovasti, eivätkä nämäkään ensikokeilulla ainakaan ole kuulemma tuottaneet pettymystä.

Onkos siellä muita Dermosil-faneja?

4 kommenttia:

  1. Mä olen muutaman kerran tilannut työkaverin kautta ja ihan hyviä on kokeilemani tuotteet ollut. Nyt ei tosin ole tullut tilailtua, kun kotona olen ja mä olen niin laiska (ja pihi) kosmetiikan suhteen, etten todellakaan jaksaisi sitä netistä tilata. Ne pari luottotuotetta mitä mulla on, niin ne löytyy joko Prismasta tai apteekista :) V:n tosin sain koukuttumaan siihen Man sarjan kasvojen puhdistusvaahtoon ja se oli sitä viimeksi oma-aloitteisesti työkaveriltaan tilannut. Vähäsen mua naurattaakin, kun se aina niin tunnollisesti pakkaa sen mukaansa, jos on lähdössä esim. viikonloppureissulle johonkin :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Dermosilit ovat kyllä hyviä tuotteita. Mulla ei ole montaa pettymystä vastaan tullut vaikka olen jo parikymmentä vuotta Dermon tuotteita käytellyt.

      Tuohan on onnellinen tilanne, ettei tunne tarvetta kosmetiikkashoppailla ylettömästi! Jää sit rahaa muuhun, vaikka sisustamiseen ;D

      Poista
  2. Dermosil-tuotteet ovat hyviä ja sieltä löytyy hajustamattomiakin tuotteita. Pitäisköhän tilata tuollainen mini kasvoputsari, se olisi kätevä reissatessa. Mä olen nyt käyttänyt LV-tuotteita, ne taitaa olla kalliimpia kuin Dermosillit.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kommentistasi Kissus! Tuota miniputsaria ei taida valitettavasti enää löytyä, mutta E-sarjan puhdistusvaahtoa näyttäisi löytyvän minikokoisena. Minä tykkään siitäkin ja minituotteethan ovat aina kätsiä matkalla :) Toki tuota Nature-sarjan putsariakin saa normaalikokoisena!

      Poista

Jätä viestiä käynnistäsi! Huomaa, että yli 6 päivää vanhoihin teksteihin on päällä kommenttien valvonta, jotta huomaan ne varmasti :)