sunnuntai 28. huhtikuuta 2013

What a sweet sweet Saturday!

Sunnuntaita kaikille!
Kuinkas on viikonloppu mennyt? Mun viikonloppu on ollut yksi elämäni hauskimmista! Siitä kiitos kolmelle ihanalle naiselle, jotka mulla oli ilo ja kunnia tavata eilen ekaa kertaa! Näihin tytsyihin olen täällä blogimaailmassa tutustunut blogikommenttien ja sähköpostien välityksellä tässä muutaman kuukauden aikana kokoajan lähemmin ja lähemmin, ja eilen sitten treffattiin. Ja voi mikä mieletön päivä meillä oli!! Fiilikset on vieläkin aika katossa :D

Päivään kuului hyvää ruokaa, melkein sivistynyttä sihijuoman nautiskelua ja rutkasti vähemmän sivistyneitä, tolkuttomia naurukohtauksia! Puhuttiin, naurettiin, pelleiltiin ja otettiin vähän valokuviakin. Sen verta tärähtänyt tunnelma taisi paikoin olla, että mä onnistuin saamaan aikaiseksi vain kasan enemmän tai vähemmän tärähtäneitä kuviakin ;D Pyydän anteeksi kuvien heikkoa laatua, mutta pääasia että seura oli sitäkin laadukkaampaa!! Nyt on mulla vatsalihakset kipeinä kaikesta nauramisesta, että kiitti "treenistä" tytöt =D

Tässä hiukka tunnelmia eiliseltä:

Niin kaunis ja ilmavan raikas kattaus! Itselleni en tosin tästä ihanuudesta voi kunniaa ottaa.

Ihania herkkuja, eli tortilloita tykötarpeineen ja mustikkapiirakkaa vaniljakastikkeella <3 Maiskis!
Huomaako kukaan että mun mustikkapiirakkapalasella on jalka? ;D



Maailman kaunein talouspaperiteline <3


Oliks tää niinku shampanjacooler vai kukkaruukku? ;D


 Lämmin kiitos teille S, I ja M!!!! Olette rakkaita <3<3

33 kommenttia:

  1. Voi ei miten ihanaa!!! Mä arvasin heti tosta talouspaperirullatelineestä, kenellä olette olleet :) Voi että, hymyilen täällä typeränä, koska oon niin ilonen teidän puolesta <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih ;) Mä rakastuin talouspaperitelineeseen vaan entistä enemmän nyt kun näin sen ns. "luonnollisessa ympäristössään" ja pääsin oikein paijaamaan sitä ;D Jos mä sellasen itselleni palkinnoksi hankin sitten, kun olen koko kämpän saanut kunnostettua mieleisekseni... Eli kai sitten joskus vuonna 2030 tms... =D

      Poista
    2. Te ootte molemmat, ja varsinkin toi talouspaperiteline ;)

      Poista
  2. Ihana viikonloppu! :) Minäkin arvasin sisutuksen perusteella, kenen luona olette illastaneet ;)

    VastaaPoista
  3. Kiitos murmelsson, että olet oikeasti juuri niin ihana kuin olet! <3 Ilta oli ihana kaikin puolin ja todellakin vatsalihaksissa tuntuu kuin olisi isommankin treenin suorittanut. :D Nyt on hieman hutera olo, mutta onneksi pahalta ololta olen välttynyt. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi murunen, mulla on ollut hymy korvasta korvaan koko päivän! Ja pitkästä aikaa taas tietää, että haa, mulla on tosiaan jossain tuolla vatsalihaksetkin ;D

      Kiitos sulle että olet just sellainen kuin olet! Äläkä ikinä vaan muutu <3

      Poista
  4. Hihii, kiitos ihanainen loistavasta illasta ja seurastasi! <3 <3 Olet helmi! <3

    (en tanssinut pöydillä, mutta sain kamalan kankkusen todellakin, hihihiii :D)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Miia, mä vaan nauran ja mietin, minkä helmen maailman komediateatteritaide sussa menettääkään ;D Olet ihana!! Kiitos itsellesi <3
      Koitahan selvitä kankkusesta ;)

      Poista
  5. WOAA!! :):) Kiitos niin paljon päivästä ja illasta. Hauskaa oli ettei sanoja ees oo!! Teil kaikilla on vatsalihakset kipeet, miks mul o peba kipee?? HAHAHAH!! Tais pyörii vähän liikaa illan aikana ;);) HEHEHEH!!

    Kiitos vielä ja oli NIIIN mahtava tavata sinut! Olet just niin ihana, kun olin ajatellutkin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tai jos sulla on naurulihakset pepussa? ;D Mulla loppuu superlatiivit kesken, kun vaan ajattelenkin miten mieletön päivä ja ilta meil oli ja miten ihania te ootte kaikki <3 Kaikki odotukset kyllä ylittyi komeesti!

      Poista
  6. Kuullostaa kyllä mahtavalta päivältä!!! Arvasin myös heti missä sitä on päivää vietetty. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No olettepas te ihmiset nyt niin hyviä arvaamaan ;D Melkein alan luulla, että te luette samoja blogeja ku mäkin... ;)
      Ja päivä oli kyllä mitä mahtavin!!

      Poista
  7. :) Ihania olette muruset!!! Minäkin bongasin teidän treeni-sihi-juhlintapaikan.. tähdet kertoivat ;)

    Mustikkapiirakalla jalka :D huippua :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jalka! En ny muista oliko se Nipsu vai kuka joka mustikkapiirakalleni kinttuaan lainasi... Hihittelin vaan puolihysteerisenä sille koivelle aamulla ku noita kuvia koneelle kamerasta siirtelin ;D

      Poista
  8. välineet ovat väärinpäin...:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hups, niinpäs onkin! Ja mä en olis edes huomannut koko juttua, jos et olisi huomauttanut ;D

      Poista
  9. Samaan silmäni osui myös. Nätti kattaus menee kyllä pilalle, jos perusjutut eivät ole kunnossa. Mutta muuten siis kiva ja simppeli kattaus, vaikka olisin kyllä jättänyt talouspaperirullan tästä pois ;) -Johkis-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niinpäs onkin...EHEHE!!Itse en ole niin pilkun päälle ja tuollaiset ei pistä silmään niin, että fiilis menisi!! Mutta olemme kaikki niin erilaisia ja eri asiat merkitsee!!!

      Ja kattaus ei ollut pääteemana näissä juhlissa vaan yhdessä olo <3

      Kivaa päivää!!

      Poista
    2. Mäkin varmaan pitäisin mokaa pahempana, jos kyseessä olisi ollut jotkut vähän hienommat juhlat. Mutta tälleen kun kyseessä oli vaan likkojen hauska illanvietto, en osaa tällaista edes virheenä pitää ;) Eipä silti, mä oon niin perso hyvälle ruualle ja hyvälle seuralle, että ne kyllä pelastaa melkein minälaisen kattauksen hyvänsä!

      Jotenkin luulisin, että noissa pirskeissä me saatettiin tehdä muutama pahempikin etikettivirhe kuin väärinpäin olevat ruokailuvälineet ;DD Onneksi ei tarttenut pikkujutuista tässä seurassa pingottaa yhtään!

      Poista
  10. mä en osais ees laittaa väärippäi...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih! Ja mä laitan jotenkin luonnostaan väärinpäin AINA! Sitten meen korjaamaan jos joku huomauttaa tai itte hoksaan asian ;)

      Poista
  11. Voi kun näyttää ja kuulostaa kivalta teidän viikonloppu. Hyvää vappua sinne. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi Jen, toooosi kivaa oli!! Hauskaa vappua sullekin!

      Poista
  12. Ihanat herkut ja varmasti hauskaa on ollut, kivaa vappua!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos -T! Hyvät oli herkut ja hauskaa oli todenteolla! Oikein kivaa vappua sinullekin :)

      Poista
  13. Näytti ja kuulosti tosi kivalta illalta!:) Nyt vasta ensi kertaa kirjoittelen uuteen blogiisi. Mutta palaan varmasti.;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ilta oli ihana! Kiva, että kävit Jemina ja olet toki erittäin tervetullut toistekin ;)

      Poista
  14. Oijoi, kun teidän kekkerit on näyttänyt herkullisilta, jams :) ja maailman kaunein talouspaprurullatelinekin on päässyt kunniapaikalle keskelle pöytää :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, mä ainakin söin mahani niin täyteen, ettei tarttenut ennenkuin seuraavana päivänä lisää ruokaa ;) Toi talouspaperiteline on vaan niin kaunis.

      Poista

Jätä viestiä käynnistäsi! Huomaa, että yli 6 päivää vanhoihin teksteihin on päällä kommenttien valvonta, jotta huomaan ne varmasti :)